rock n roll

Lördag, bakfylla, hemma igen. Gårdagen ska summeras!

Efter att ha handlat med mamma kommer Morten och hämtar mig på Willys. Vi sticker till systemet och 10 Elk Brew är mina! Vi blir ett gäng hemma hos Morten och Nimi. Förutom oss är Cancer och Wilhelm där. Vi kollar på fotboll, spelar Guitar Hero och blir riktigt jävla skitfulla!

Vi sticker till krogen, utan Nimi. På Invito köper vi in 6 VM öl, vilket var en hink med is och 6st San Miguel för 200kr. Det blir 3 hinkar allt som allt. Vi sticker vidare till Cheers och jag träffar Jimmy, trevligt!
Jag och Morten börjar spela black jack. Lyckas vinna över 300kr och började med en tjuga! Det firar vi med varsin öl, varsin pizza och ett paket cigg. Sen fick kvällen räcka, och vi stapplar tillbaka till Nimi.

Idag mår jag helt ok, med tanke på att jag och min syster är ensamna hemma resten av helgen och vi precis ätit!
Creds till den som orkar läsa allt detta.

All the love in the world
-Luddis

Gott

Kommentarer
Postat av: Cicci

Yeah jag läste allt :D

2010-06-13 @ 21:22:59
URL: http://inspeeed.blogg.se/
Postat av: Luddis

För du är awesome!

2010-06-14 @ 12:15:23
URL: http://downwardspiral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0