4 dagar, ett inlägg

Nu är metaltown-dagarna avslutade. Jag har haft hur jävla roligt, tråkigt, svårt, lätt som helst! Det har varit blandade känslor på alla håll och kanter. Men det är första året detta verkligen har känts som en festival. Dessutom har jag lärt känna nya och underbara människor.
Såg inte mycket under Metaltown eftersom det mesta var skit, Rammstein var äckligt mäktigt dock, samma med Hatebreed! Dillinger, ADTR, Flogging Molly och Rise Against var fett! 30 Seconds to mars, Paramore, Pendulum, Johnossi var sjuka!
Har lärt känna Elenor, speciell och udda brud från Nyköping, riktigt trevligt! Viktor som jag tillbringa en dag att sätta dit pantare / leta öl med. Fick träffa Nona, äntligen! Träffade Emelie som jag saknat så jag trodde inte det var sant att jag äntligen fick träffa henne. Träffat Cicci, som jag ska försöka ta igen lite med idag, eftersom våra scheman har krockat så vi missat varandra hela tiden!

Ska försöka få tag i lite bilder med. Ett extra stort tack och cred till Walking with strangers. I fredags fick ni erat förtjänade genombrott, stort grattis!

All the love in the world
-Luddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0