update typ

Sjukt längesen jag skrev någonting här. Men tänkte att det är dags nu.

Fullt upp med bandet inför våran albuminspelning nästa vecka, som kommer vara i 2 veckor. Kommer nog blogga här varje dag då, om jag har tillgång till internet. Annars kommer vi att skapa videoblog, vilket nästan är roligare än att sitta här och lyssna.

Dessutom, En Plats I Solen tog min hjärna ifrån mig. Vilken jävla skiva alltså. Kent har lyckats prestera en skiva inte långt ifrån klassen som Röd satte, på ca ett halvår. Denna kommer spelas under många öl-timmar och många strandbesök!

Idag ska jag i alla fall hinna med att klippa gräset innan jag gör något annat, hoppas jag slipper blåsor som jag fick förra gången, riktigt jävla jobbigt. Ska försöka få tag i Wilhelm och Julle med. Det där får räcka.

All the love in the world
-Luddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0