winning

Jag har alltid gillat Charlie Sheen. Han är en sann legend och det har han varit långt innan han fick sparken utav Warner Bros och börjat kriga mot förlorare, troll och förrädare. Drogmissbrukare, svin, alkis eller inte, han är en legend i mina ögon och det kommer han alltid att vara. Han vinner i alla fall, och det är ju faktiskt allt som spelar någon roll!

Det sägs att det är typiskt svenskt att vara besatt utav väder. Jag är nästan villig att hålla med. Nu när det ändå är April förväntar sig majoriteten att det faktiskt ska bli varmt för en gångs skull. Och visst, västkusten har haft några riktigt fina dagar. Men regnet och blåsten är tillbaka och verkar vara rätt taggade på att stanna kvar. Nåja, man måste ju faktiskt inte vara utomhus hela dagarna.

Lär bli en lång dag med städning utav replokalen som vi äntligen ska ta tag i. Eftersom vi bara dumpade skiten huller om buller efter turnén gled det bara oss ur händerna. Dessutom har Innocent Rosie flyttat in vilket bara skapar ännu mer kaos och saker att ställa i ordning. Pass The Salts demo rullar på riktigt bra dessutom, riktigt duktiga snubbar med sjukt mycket potential.

Min som vanligt pinsamt stora kärlek till Göteborg smyger sig fram och jag känner att det är dags att åka upp i helgen igen. Får se hur det blir med den saken. "Utan camping festivalerna" i Göteborg kommer regera hela sommaren så jag kan inte vara annat än taggad!

All the love in the world
-Loddis



Kommentarer
Postat av: mimmi

JAG ÄR COOL SOM KOMMENTERAR

:))))))

^ tusen kg dubbelhaka.



men ah bra, göteborg, ah, as brrraaa! :D

2011-04-06 @ 10:58:05
Postat av: Cherry Sander

HEJ LUDDIS! Jag bara kände att jag måste kommentera.

Du är bra!

2011-04-06 @ 11:22:23
URL: http://cherrysander.devote.se
Postat av: Ludd

@Mimmi

FINHAKA

2011-04-06 @ 11:35:37
Postat av: Mäz

E eh ehh ee

2011-04-06 @ 12:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0