i gbg regn

Har alltid gillat regn. Men regn ska upplevas på rätt sätt. Sitter man inne med någon mysig person (eller själv för den delen), ser en film eller liknande + att det pissregnar utomhus är ett riktigt epic moment. Det eller att sitta utomhus med tak i regn utan att det är kallt. Men att traska genom en stad fram och tillbaka i ösregn är inget jag placerar speciellt högt på min lista över favoritsaker i livet.

Tillbringade dagen i Göteborg med Viktor, Hanna och Cherry. Stressade mig iväg till Hjalmar Brantning för att försöka få tag i Mimmi vars mobil verkar dampat under dagen. Fick tyvärr inte träffa henne vilket sög äckligt mycket. Träffade istället Ina och tog en kaffe med denna peppade skapelse, tokig brud. Fick provat en del förstärkare till gitarr med Viktor, vi fick lite boner. Regnet dödade peppen lite grann men Göteborg är ändå Göteborg så helt klart värd dag!

Ska försöka lägga mig i tid ikväll. Så sjukt trött på att vara trött på fel tider hela dagarna. Drar nog en tripp till Halmstad på min lediga dag och pluggar lite. Känns alltid lite fetare att plugga där folk aldrig stör. Kanske folköl i Picasso bara för att försöka leka lite livsnjutare, dvs om det är fint väder (duh).

All the love in the world
-Teh Ludd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0